Τα σημερινά συστήματα ανάρτησης αυτοκινήτων ενσωματώνουν αποσβεστήρες κραδασμών τύπου κυλίνδρου, τα περισσότερα από τα οποία είναι τύπου διπλής ενέργειας που παράγουν δυνάμεις απόσβεσης τόσο στις συμπίεση όσο και στην εκτόνωση.
Αυτά τα αμορτισέρ μπορούν να είναι είτε τύπου διπλού σωλήνα είτε τύπου μονού σωλήνας, ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου και την ανάρτηση του αυτοκινήτου.
Διπλού σωλήνα:
Το συγκεκριμένο αμορτισέρ διαθέτει κύλινδρο διπλού σωλήνα. Η βαλβίδα εμβόλου παράγει δυνάμεις απόσβεσης στην διαδρομή εκτόνωσης, ενώ η βαλβίδα βάσης παράγει δυνάμεις απόσβεσης στην συμπίεση.
Αυτό το αμορτισέρ προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προσαρμογών και διαθέτει καλύτερη απόσβεση απο το αμορτισέρ μονού σωλήνα σε κακές συνθήκες οδοστρώματος. Για το λόγο αυτό, χρησιμοποιείται ευρέως στις αναρτήσεις αυτοκινήτου.
Μονού σωλήνα:
Ο τύπος μονοη σωλήνα έχει ενσωματωμένη διάταξη με θάλαμο λαδιού και θάλαμο αερίου. Η βαλβίδα εμβόλου παράγει δυνάμεις απόσβεσης τόσο στην εκτόνωση όσο και στη συμπίεση.
Λόγω αυτών των χαρακτηριστικών, οι δυνάμεις απόσβεσης έχουν γραμμική σχέση με την κίνηση του εμβόλου. Επιπλέον, αυτός ο τύπος είναι εύκολος στη ρύθμιση και προσφέρει καλή απορρόφηση θερμότητας. Χρησιμοποιείται συχνά σε αυτοκίνητα που χρειάζονται αγωνιστικές επιδόσεις. Το αρνητικό όμως είναι οτι σε εκδόσεις δρόμου η μειωμένη απόσβεση του σε κραδασμούς φτάνει έως και το να κουράζει τον οδηγό κυρίως σε κακής ποιότητας οδόστρωμα και όχι μόνο.